FAQ
Med Conxion får du adgang til branchens største og mest avancerede webshop. Vi giver dig mulighed for at pulje dine indkøb sammen med andre kunder. På den måde kan du opnå stordriftsfordele selv ved mindre ordrer.
Her er de mest almindelige spørgsmål til vores webshop. Finder du ikke svaret du søger, er du altid velkommen til at kontakte os på telefon +45 5577 7590 eller via. kontaktformularen under FAQ’en.
Klik på det relevante spørgsmål for at se svaret.
Når man køber ind sammen med andre, hvad så med mit logo?
Naturligvis er det kalkuleret ud fra, at du får dit eget logo på produktet. Det er bare en fordel at handle ind sammen med andre, for du får en lavere pris ved et større samlet antal.
Jeg kan ikke finde noget i aktive LINK-ordrer som jeg kan bruge, hvordan bestiller jeg noget andet?
Du finder et produkt som du gerne vil købe, du vil som den første bestemme leveringsdatoen og så vil den havne i aktive ordre, hvor andre så kan koble sig på.
Kan prisen ikke stige?
Det er korrekt, prisen kan kun falde!
Hvad med korrektur, hvordan fungere det når det er en webshop?
Du får selvfølgelig en korrektur til godkendelse inden produktion.
Skal jeg bruge et password?
Du skal kun bruge et password, når du skal bestille en vare. Du behøver ikke logge dig på for at søge inspiration.
Min virksomhed skal have en kampagne hvor jeg har brug for hjælp og ideer, her kan jeg ikke bruge shoppen. Hvad gør jeg?
Du kan enten give os et kald, eller skrive lidt info til os i forespørgsel feltet, så tager vi fat i dig og tager en snak om kampagnen og kommer med ideer til dig. Kontakt os her
Hvad hvis der er noget galt med logoet?
Så tager vi kontakt til dig for at bede om et nyt.
Jeg skal bruge en vare om 2 uger, men systemet siger der er 3-4 ugers levering, hvad gør jeg?
Du kontakter os, så undersøger vi muligheden for en hurtigere levering. Det kan ofte lade sig gøre.
Vi har flere logoer i firmaet, hvordan løser vi det?
Det er muligt at uploade flere logoer inde under din profil, så du kan sagtens skifte imellem dem. Ellers kan du også skrive under bemærkninger i varekurven, hvilket logo der skal bruges. Så benytter vi os af det.
Er det ikke besværligt at koordinere med alle de andre?
Nej for du har ingen koordinering, du kender heller ikke de andre virksomheder. Systemet styrer det som var det en helt alm. webshop.
Er der en fordel i at sætte leveringsdatoen lidt frem i forhold til hvad systemet viser?
Ja helt klart, hvis du sætter leveringstiden 1-2 uger frem, vil den ligge i aktive ordre indtil da, og der vil være chance for at prisen falder.
Hvad med reklamationer når det er en webshop?
Det er Conxion, der står bag webshoppen, så du har selvfølgelig samme garanti som handlede du direkte med Conxion.
Jeg synes der er rigtig mange varer, kan jeg sortere lidt i det?
Ja, du kan gå ind i Udvidet søgning, skrive dine ønsker og systemet sorterer det for dig.
Jeg plejer at købe en bestemt nøglering, den findes ikke på shoppen, har I den så ikke?
Der findes rigtig mange forskellige varianter af produkter, vi har desværre ikke alle på shoppen endnu. Så send os et billede af din nøglering og vi finder den til dig. Hvis du er interesseret kan vi derefter lægge den på shoppen og andre virksomheder vil kunne koble sig på – på den måde vil prisen blive endnu bedre for dig.
Har du spørgsmål eller en konkret forespørgsel?