Del din ordre og spar penge på reklameartikler

VIL DU DELE DIN ORDRE OG SPARE PENGE PÅ REKLAMEARTIKLER?

Uber, GoMore og reklameartikler

Hvad har Uber, GoMore og reklameartikler til fælles? Ikke så meget endnu, men det kommer de til. Deleøkonomi vinder kraftigt frem og tjenester som Airbnb, Uber og GoMore stiger voldsomt i popularitet. Hvorfor? Fordi vi alle sammen sparer penge og ressourcer, herunder miljøet, ved at tænke i deleøkonomi.

Men, hvad har det så med dine reklameartikler at gøre? Vi har, gennem mange år, erfaret at de fleste virksomheder har et sortiment af generiske reklameartikler, som er mere eller mindre standard produkter. Eksempler på dette kan være kuglepenne med logo, notesblokke, nøglesnore og USB stick med logo.

Hvorfor køber vi ikke disse produkter ind sammen og dermed opnår lavere stykpriser grundet en samlet større mængderabat? Miljøet vil også drage fordel af at vi samler vores produktioner, da der er mindre spild ved en stor produktion fremfor mange små produktioner.

Relateret artikel: 8 trin til reklameartikler der giver succes

Hvor er app’en til reklameartikler?

Har du brug for en delelejlighed, så bruger du Airbnb og skal du ha’ et lift eller leje en bil, så gøres det billigt på GoMore. Hvor er app’en hvor du kan dele din ordre og spare penge på dine indkøb af f.eks. reklameartikler, firmagaver, arbejdstøj, tryksager, display, osv.? Svaret er LINK-webshop. På LINK-webshop vil du netop kunne dele alle dine indkøb med andre afdelinger internt eller med andre virksomheder. Andre virksomheder vil se dine ordrer anonymt, så de vil kunne se produkt, antal og pris, men ikke hvem der er med på ordren. Naturligvis får du eget logo på din bestilling.

Læs mere om LINK-webshop

Nu er artiklen ikke en salgstale for LINK-webshop, men tankegangen bag LINK-webshop er nøjagtigt den samme som den tanke der ligger bag de omtalte app’s. Ved at dele din ordre kan andre tilslutte sig din ordre og dermed sparer alle, som tilslutter sig ordren, penge – og alle får samme lave pris. Foruden at andre brugere i systemet vil kunne se din ordre, kan du også dele ordren på f.eks. Facebook og LinkedIn. Men er du villig til at dele din ordre på f.eks. LinkedIn og Facebook? Dine kontakter vil få fordel af at kunne købe billigt ind sammen med dig og du vil muligvis spare 20-30% på dine indkøb.

Hvorfor er din ordre hemmelig?

Der er naturligvis forskel på hvilke kampagner man indkøber reklameartikler til. En produktlancering af et nyt produkt skal naturligvis holdes hemmelig – og det vil heller ikke give mening at dele et produkt som er så unikt, at det kun passer til din kampagne (læs mere om specialproduktion). Men hvad med de mere generelle produkter som kuglepenne, t-shirt, notesblokke, USB sticks, sportstasker osv.? Dine ordrer vises altid anonymt i LINK-webshop – virksomheder og konkurrenter kan ikke se, hvad du bestiller og derfor få mistanke til en kommende kampagne. Men tænk hvis du kunne spare 20-30% ved at dele din ordre på LINK-webshop, Facebook og LinkedIn – er det ikke værd at tage med i overvejelsen?

Hvad ville holde dig tilbage for at dele din ordre på LinkedIn og Facebook?
Vi er naturligvis begejstrede for tankegangen og vi vil rigtigt gerne høre din mening.

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *