Reklameartikler

En guide til reklameartikler

 

EN GUIDE TIL REKLAMEARTIKLER

Virker reklameartikler?

Vi skriver 2017 og markedsføring er i høj grad digitaliseret. Det er derfor på sin plads at spørge, om reklameartikler stadig virker? Svaret er ganske enkelt, ja!

I en britisk undersøgelse fra 2015, blev den klare konklusion, at reklameartikler stadig har sin berettigelse. Undersøgelsen viste at reklameartikler giver øget branding samt øget salg. Undersøgelsen viste også at du kan forbedre dine resultater. Hele 34% havde et utydeligt eller intet Call To Action og det påvirker uden tvivl effekten.

Læs hele undersøgelsen og find ud af hvilke reklameartikler der er mest populære

Find den perfekte reklameartikel

Der findes et hav af forskellige reklameartikler og det kan være svært at finde frem til netop dén ene idé, som vil give dig succes. Vi har udarbejdet en checkliste med 8 punkter, som hvis du gennemgår dem punkt for punkt, vil gøre det nemmere for dig at finde frem til den helt rigtige reklameartikel. Du kan naturligvis også bare spørge din leverandør – han/hun burde stille dig de samme spørgsmål og komme med en bunke gode idéer ; )

8 trin til reklameartikler der giver succes

Forskellige muligheder

Groft sagt kan du dele reklameartikler op i tre kategorier. Læs mere om de tre kategorier og deres muligheder, fordele og ulemper her:
Reklamegaver genereltReklamegaver fra Kina | Reklamegaver fra EU | Specialproducerede reklamegaver

Få bedre resultater

Når du er på messe kan du tiltrække over 50% flere besøgende til din stand ved hjælp af reklamegaver. Det er dog ikke helt ligegyldigt hvilke reklamegaver du vælger og hvordan du benytter dem. Vi har lavet en kort guide og lidt ekstra fif til at at du kan forbedre effekten af dine reklamegaver.

Læs mere om hvordan du får bedre resultater med reklameartikler

0 replies

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *