6. juni 2016

HAR DU EN RØD TRÅD I DINE REKLAMEGAVER?

Når det handler om markedsføring af din virksomhed eller brand, så er det helt afgørende at du sender et klart og entydigt signal. Det gør sig naturligvis også gældende når det drejer sig om reklamegaver.

Hvad betyder skiltet?

Når det handler om markedsføring af din virksomhed eller brand, så er det helt afgørende at du sender et klart og entydigt signal. Det gør sig naturligvis også gældende når det drejer sig om reklamegaver.

Hvad betyder skiltet her? Selv om man ikke kan læse kinesisk, så vil de fleste nok gætte på, at det er et stop-skilt. Skiltets farve og udformning går igen i hele verdenen og budskabet står helt klart selv om man ikke kan læse det.

På samme måde som skiltets betydning er “markedsført” i hele verdenen, så bør din markedsføring også være præget af vedholdende “rød tråd”.

Man kan have en tendens til at blive “mættet” af at se på sit eget logo, farver osv. og derfor skifter dem for ofte. Husk på, at for dine potentielle kunder er det måske første gang de ser dit logo og det er super vigtigt at de, senere hen, hurtigt kan genkende dit logo og dine farver. Med andre ord, så skal du virkeligt overveje det hvis du vil skifte logo og farver.

Har du brug for den røde tråd?

Vi vil naturligvis meget gerne hjælpe dig med at finde den røde tråd. Kontakt os via nedenstående formular eller giv os et kald på +45 55 77 75 90, så vil vi gerne tilbyde dig et gratis designoplæg.

Kontakt os