• "Når man køber ind sammen med andre, hvad så med mit logo?"

    Naturligvis er det kalkuleret ud fra, at du får dit eget logo på produktet. Det er bare én fordel at handle ind sammen med andre
    – du får en lavere pris ved større samlet antal

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Er det ikke besværligt at koordinere med alle de andre?"

    Nej for du har ingen koordinering, du kender heller ikke de andre virksomheder. Systemet styrer det som var det en helt alm. webshop.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Jeg kan ikke finde noget i aktive LINK-ordre som jeg kan bruge, hvordan bestiller jeg noget andet?"

    Du finder et produkt som du gerne vil købe, du vil som den første bestemme leveringsdatoen og så vil den havne i aktive ordre, hvor andre så kan koble sig på.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Er der en fordel i at sætte leveringsdatoen lidt frem i forhold til hvad systemet viser?"

    Ja helt klart, hvis du sætter leveringstiden 1-2 uger frem, vil den ligge i aktive ordre indtil da, og der vil være chance for at prisen falder.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Kan prisen ikke stige?"

    Det er korrekt, prisen kan kun falde!

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Hvad med korrektur, hvordan fungere det når det er en webshop?"

    Du får selvfølgelig en korrektur til godkendelse inden produktion.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Hvad med reklamationer når det er en webshop?"

    Det er Conxion, der står bag webshoppen, så du har selvfølgelig samme garanti som handlede du direkte med Conxion.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Jeg synes der er rigtig mange varer, kan jeg sortere lidt i det?"

    Ja, du kan gå ind i Udvidet søgning, skrive dine ønsker og systemet sorterer det for dig.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Skal jeg bruge et password?"

    Du skal kun bruge et password, når du skal bestille en vare. Du behøver ikke logge dig på for at søge inspiration.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Jeg plejer at købe en bestemt nøglering, den findes ikke på shoppen, har I den så ikke?"

    Der findes rigtig mange forskellige varianter af produkter, vi har desværre ikke alle på shoppen endnu. Så send os et billede af din nøglering og vi finder den til dig. Hvis du er interesseret kan vi derefter lægge den på shoppen og andre virksomheder vil kunne koble sig på – på den måde vil prisen blive endnu bedre for dig.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Min virksomhed skal have en kampagne hvor jeg har brug for hjælp og ideer, her kan jeg ikke bruge shoppen. Hvad gør jeg?"

    Du kan enten give os et kald, eller skrive lidt info til os i forespørgsel feltet, så tager vi fat i dig og tager en snak om kampagnen og kommer med ideer til dig. Kontakt os.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Vi har flere logoer i firmaet, hvordan løser vi det?"

    Det er muligt at uploade flere logoer inde under din profil, så du kan sagtens skifte imellem dem. Ellers kan du også skrive under bemærkninger i varekurven, hvilket logo der skal bruges. Så benytter vi os af det.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Hvad hvis der er noget galt med logoet?"

    Så tager vi kontakt til dig for at bede om et nyt.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Hvad med en faktura eller ordrebekræftelse, hvordan fungere det når prisen ændrer sig?"

    Du kan følge pris faldet på din proforma faktura under ordre historik. Når ordren går i produktion, vil det blive en faktura/ordrebekræftelse med den endelige pris.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver
  • "Jeg skal bruge en vare om 2 uger, men systemet siger der er 3-4 ugers levering, hvad gør jeg?"

    Du kontakter os, så undersøger vi muligheden for en hurtigere levering. Det kan ofte lade sig gøre.

    LINK-webshop – Danmarks største webshop med reklamegaver

FAQ – OFTE STILLEDE SPØRGSMÅL

"Når man køber ind sammen med andre, hvad så med mit logo?"

Naturligvis er det kalkuleret ud fra, at du får dit eget logo på produktet. Det er bare en fordel at handle ind sammen med andre, for du får en lavere pris ved et større samlet antal

"Er det ikke besværligt at koordinere med alle de andre?"

Nej for du har ingen koordinering, du kender heller ikke de andre virksomheder. Systemet styrer det som var det en helt alm. webshop.

"Jeg kan ikke finde noget i aktive LINK-ordre som jeg kan bruge, hvordan bestiller jeg noget andet?"

Du finder et produkt som du gerne vil købe, du vil som den første bestemme leveringsdatoen og så vil den havne i aktive ordre, hvor andre så kan koble sig på.

"Er der en fordel i at sætte leveringsdatoen lidt frem i forhold til hvad systemet viser?"

Ja helt klart, hvis du sætter leveringstiden 1-2 uger frem, vil den ligge i aktive ordre indtil da, og der vil være chance for at prisen falder.

"Kan prisen ikke stige?"

Det er korrekt, prisen kan kun falde!

"Hvad med korrektur, hvordan fungere det når det er en webshop?"

Du får selvfølgelig en korrektur til godkendelse inden produktion.

"Hvad med reklamationer når det er en webshop?"

Det er Conxion, der står bag webshoppen, så du har selvfølgelig samme garanti som handlede du direkte med Conxion.

"Jeg synes der er rigtig mange varer, kan jeg sortere lidt i det?"

Ja, du kan gå ind i Udvidet søgning, skrive dine ønsker og systemet sorterer det for dig.

"Skal jeg bruge et password?"

Du skal kun bruge et password, når du skal bestille en vare. Du behøver ikke logge dig på for at søge inspiration.

"Jeg plejer at købe en bestemt nøglering, den findes ikke på shoppen, har I den så ikke?"

Der findes rigtig mange forskellige varianter af produkter, vi har desværre ikke alle på shoppen endnu. Så send os et billede af din nøglering og vi finder den til dig. Hvis du er interesseret kan vi derefter lægge den på shoppen og andre virksomheder vil kunne koble sig på – på den måde vil prisen blive endnu bedre for dig.

"Min virksomhed skal have en kampagne hvor jeg har brug for hjælp og ideer, her kan jeg ikke bruge shoppen. Hvad gør jeg?"

Du kan enten give os et kald, eller skrive lidt info til os i forespørgsel feltet, så tager vi fat i dig og tager en snak om kampagnen og kommer med ideer til dig. Kontakt os her

"Vi har flere logoer i firmaet, hvordan løser vi det?"

Det er muligt at uploade flere logoer inde under din profil, så du kan sagtens skifte imellem dem. Ellers kan du også skrive under bemærkninger i varekurven, hvilket logo der skal bruges. Så benytter vi os af det.

"Hvad hvis der er noget galt med logoet?"

Så tager vi kontakt til dig for at bede om et nyt.

"Hvad med en faktura eller ordrebekræftelse, hvordan fungere det når prisen ændrer sig?"

Du kan følge pris faldet på din proforma faktura under ordre historik. Når ordren går i produktion, vil det blive en faktura/ordrebekræftelse med den endelige pris.

"Jeg skal bruge en vare om 2 uger, men systemet siger der er 3-4 ugers levering, hvad gør jeg?"

Du kontakter os, så undersøger vi muligheden for en hurtigere levering. Det kan ofte lade sig gøre.

Fandt du ikke svar på dit spørgsmål? Kontakt os her