Reklameartikler

Reklameartikler

Virker reklameartikler?

Vi skriver 2018 og markedsføring er i høj grad digitaliseret. Det er derfor på sin plads at spørge, om reklameartikler stadig virker? Svaret er ganske enkelt, ja!

I en britisk undersøgelse fra 2015, blev den klare konklusion, at reklameartikler stadig har sin berettigelse. Undersøgelsen viste at reklameartikler giver øget branding samt øget salg. Undersøgelsen viste også at du kan forbedre dine resultater. Hele 34% havde et utydeligt eller intet Call To Action og det påvirker uden tvivl effekten.

I en undersøgelse foretaget i 2017, påvises at hele 79% føler sig værdsat når de modtager reklameartikler og 90% af de adspurgte havde minimum én reklameartikel liggende på deres skrivebord.

Læs hele undersøgelsen og find ud af hvilke reklamegaver der er mest populære

Læs også: Hvordan bruges reklameartikler i 2017

Find den perfekte reklameartikel

Af ovenstående undersøgelse fra 2017, blev det understreget at den absolut vigtigste egenskab for en reklameartikel er, at den er brugbar – ellers ryger den bare i skraldespanden. Der findes et hav af forskellige reklameartikler og det kan være svært at finde frem til netop dén ene idé, som vil give dig succes. Vi har udarbejdet en checkliste med 8 punkter, som hvis du gennemgår punkt for punkt, vil gøre det nemmere for dig at finde frem til den helt rigtige reklamegave. Du kan naturligvis også bare spørge din leverandør – han/hun burde stille dig de samme spørgsmål og komme med en bunke gode idéer ; )

8 trin til reklameartikler der giver succes

Forskellige muligheder

Groft sagt kan du dele reklamegaver op i tre kategorier: Reklamegaver fra Kina, fra EU og specialproduktion. Hvad du skal vælge afhænger helt af dine behov. Hvis du har brug for en specialdesignet sportstaske i egen pantonefarve med logo som all-over print, så skal den produceres i Kina. Har du brug for en gimmick til en messe om 14 dage, så skal vi finde en løsning i EU. Læs mere om de tre kategorier og deres muligheder, fordele og ulemper her:
Reklamegaver genereltReklamegaver fra Kina | Reklamegaver fra EU | Specialproducerede reklamegaver

Få bedre resultater med reklameartikler

Af undersøgelsen fra 2018, fremgik det at 66% benytter reklameartikler på messer. Når du er på messe kan du tiltrække over 50% flere besøgende til din stand ved hjælp af reklamegaver. Det er dog ikke helt ligegyldigt hvilke reklamegaver du vælger og hvordan du benytter dem. Vi har lavet en kort guide og lidt ekstra fif til at at du kan forbedre effekten af dine reklamegaver.

Læs mere om hvordan du får bedre resultater med reklamegaver

1 svar

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] Læs også generelt om reklameartikler […]

Skriv en kommentar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *